EBOH is aan het inventariseren of het mogelijk is om voor komend seizoen een dartteam namens EBOH in te schrijven voor de wintercompetitie (ongeveer gelijk met het voetbalseizoen) van de Rijnmond Darts Organisatie (RDO). Daarvoor zijn minimaal zes spelers nodig die het leuk vinden om wekelijks in competitieverband te spelen, dus zowel thuis- als uitwedstrijden.
Iedere speler betaalt dan een klein bedrag per jaar aan contributie voor de deelname aan de competitie en wat kleine kosten die EBOH moet maken voor het faciliteren van de speelgelegenheid. Uiteraard draait alles om de gezelligheid, dus maak je vooral niet druk om het niveau waarop je gooit! Er zijn al een aantal ervaren spelers die hebben aangegeven graag mee te willen doen, dus er is al ervaring met het spelen van competitiewedstrijden voor handen.
Bij voldoende animo worden verdere stappen genomen om na de zomervakantie daadwerkelijk te starten. Er is bij EBOH zelfs ruimte om met twee teams te spelen, dus schroom zeker niet om je op te geven.
Heb jij interesse om te darten bij EBOH? Stuur dan een bericht naar Theo de Jong (+31 6 10056734).

